torsdag, oktober 15, 2009

Lena händer och rena tänder!

Oj vilken söt granne jag har! Inte nog med att hon hämtade min tvätt som slarviga jag hade glömt i tvättstugan, hon hade dessutom vänt alla kläder rätt väg och vikt dom!

Dessutom tar det inte stopp där med hennes snällhet. Idag har jag fått ärva en massa spännande saker från henne som luktar jättegott och kommer göra mig så snygg, så snygg. Vi har fixat och trixat så nu har jag lena händer, rena tänder, snygga naglar och en hud som är slät (nåja, det var verkligen att ta i, men på bättringsvägen!).

Nu är jag redo för personalfest! Näst intill, hara bara att steka kyckling, duscha, fixa hår, smörja, välja kläder, välja skor, välja smycken, ta på mig allt, sminka mig och lite annat. Men sen, då är jag klar!


En liten del av Radiomasten

Inga kommentarer: