onsdag, oktober 14, 2009

Sönderslagen hand - nu är det som det ska vara!

Det märks verkligen om man slarvar med träningen! Jag som tyckte att jag var så jäkla duktig som kom igång så jäkla fint med träning flera gånger i veckan och hade världens motivation och näst intill längtade till Inpuls.

Sen hände något. Jag blev mig själv igen.

En massa dagar gick med festande, kompisar, vänner, familj, släkt, filmer, sex and the city, jobb och även en hel del slöande om jag ska vara ärlig. Det fanns inte mycket tid för träning. Hann med en dag i förra veckan och innan det hade det nog hunnit gå ett par (läs: minst 5...) dagar.

Idag lyckades jag dock ta mig till Inpuls för PSI och jäklar vad det var jobbigt. Axlarna och armarna värkte, benen kändes som spaghetti och jag råkade sparka killen som stod vid säcken bredvid...

Men, jag är jäkligt nöjd ändå! Jag tog mig dit och ansträngde mig gjorde jag verkligen. Nu ska jag minsann komma igång igen för nu är det slut med soffpotatis och fläskmongofasonerna!

1 kommentar:

Nina sa...

Ett tips; Ha speciella träningsdagar. Typ två dagar som ÄR träningsdagar :) Sen om man vill träna mer är det bara att planera in lite mer :)