torsdag, oktober 08, 2009

Mager och eländig..?

Det där med att banta är inte det lättaste med Lisen som närmsta granne. Idag skulle vi bara fara in till stan en sväng och så eventuellt ta en sallad på Dagoberts. Salladens byttes dock ut mot hamburgare och Dagoberts mot MAX. Hon bara lurar mig hela tiden, jag göds värre än en gris inför julen när jag är med henne!

När jag då sedan kommer till jobbet så blir det ju inte precis bättre. , för då har Patrik varit och köpt en monsterstor förpackning kexchoklad och har allmän utdelning. Dessutom har någon bunkrat upp med en jäkla massa arraksbollar, även dom till allmän utdelning...

Jag känner verkligen hur mager och eländig jag blir med sånt här sällskap

2 kommentarer:

Corundum sa...

Om ni bara la lite mer uppmärksamhet vid "eländig" i den där meningen så kanske ni strävar mot fel sak? ;)

Du är snygg och Lisen är toksöt, så låt inte bantande få ett egenvärde! Du vet att sånt gör mig nervös. :P

Ta hand om dig vännen, och tack fö bullarna, tårtan, cheesekakan, godiset och chipsen i onsdags! ^^

/jag.

PS: Dagens ordverifiering är "cation". :P Som i katjon, i kemin du minns? :P

Victoria sa...

Nä hörru, inte får bantandet för stor plats i mitt liv. Det finns alldelens för mycket frestelser ;) men tack för omtanken! Kul att du kom förresten, det var en jättetrevlig kväll!