onsdag, oktober 28, 2009

Julmaten inhandlad...!

...och halloween-utstyrseln är vald!

Jag och Lisen har inhandlat julmat så imorgon blir det julmiddag här på Torsvägen. Eftersom att jag inte kommer vara hemma under jul gäller det liksom att passa på...

Dessutom har vi hunnit hitta kläder inför halloween, det är inte det lättaste ifall någon nu trodde det... Efter många om och men med provningar och utrivningar av alla kläder jag äger och klippande och ihophållande och vridande och vändande är vi nästan klar. Eller, vi vet i alla fall vad vi ska ha på oss. På ett ungefär... Men vi kommer bli sjuuuukt heta!

3 kommentarer:

Nina sa...

Juste, du åker ju till Australien ;D
När åker du och hur har du det nu?:)
Kramar

Victoria sa...

Jag åkter den 15 december och blir borta i en månad lite drygt. Jag har det bra, jobbar på och allt är som vanligt :) Kram!

Nina sa...

Åh så kul för dig och reskompisar :D GLÖM inte att fotografera hela dagarna. ;D Skönt att höra :)
Kramkram