söndag, oktober 11, 2009

Topmodel - Lövskatan

Tänk vad man kan bli väckt på många konstiga sätt. Det finns ju alla dom vanliga såsom alarmet på mobilen, sms eller att någon ringer. Sen kan man också bli väckt av att nån grabbar tag i en, verkligen grabbar tag. Say no more.

Idag blev jag väckt massar av gånger på massor av olika sätt. Först en mobilen som skriker värre än ett brandlarm, sen [***], sen när jag jag somnat i soffan väcks jag av att SATC-avsnittet tar slut och vinjetten dånar ut, sen av att Lisen knackar på dörren och ÄnglaIsabell tjuter (det är jag elak och trött nog att ignorera) och därefter dörrklockan. Då var jag tvungen att kliva upp, jäkligt trött var jag och jobbigt var det. Det var Lisen (tänkt att hon var vaken före mig!) som hade ett väldigt intressant telefonsamtal som jag var tvungen att lyssna på.

Det var värsta skumma pervot som låssades vara "flickfotograf" och undrade om hon ville fotas och om hon hade några vänner som också ville bli modell och inte var rädd att ta av sig lite kläder och vad hon tyckte om lack och läder och blablabla.
Jäklar vilken chans, vi ska alltså bli modeller, hon och jag!

1 kommentar:

Nina sa...

Hahah, mysko snubbe ;)
Ha en bra vecka.
kram