söndag, oktober 18, 2009

Fröknarna flytboj!

Oj vad jag har blivit dålig på att blogga på sista tiden... Kanske har jag haft för mycket att göra, eller jag kan väl i alla fall skylla på det. För det kan väl inte vara så att jag varit slö?

En snabbresumé av helgen är väl då på sin plats eftersom den faktiskt har varit jäkligt bra och även rätt så händelserik!

Torsdagens personalfest var riktigt trevlig som alltid! Efter en m a s s a mat och vin var det dags för Cleo och dansbandskväll! Mycket roligare än av man kan tänka sig! Jag dansade rävdansen (foxtrot) med lagom bra resultat, stackars killen fick mosade tår ett antal gånger... Jag upptäckte, än en gång, hur lätt det kan vara att luras och skojja litegrann. Det var inga som helst problem att lura i danskillen att jag hade två ungar, varit förlovad två gånger, näst intill gift men stack precis innan bröllopet, att jag var ute med mina två mammor osv... Som sagt, en riktigt rolig kväll!

Fredagen spenderades till största delen mysandes i sängen, välbehövligt för lite återhämtning och så fick jag min välbehövliga skönhetssömn så jag slipper träskmonster-looken. På kvällen blev det häng hos Helena och Idol med hennes familj. Ännu en riktigt bra kväll!

Lördagen började riktigt dåligt. Hade så ont i halsen och huvudet att jag helst bara ville gömma mig under täcket sova men det gick såklart inte. Mamma trodde jag hade fått Svinis och tvingade mig att ringa Jourcentralen som inte trodde att det var det jag drabbats av. Hon kom ändå förbi med en massa frukt och mysko brustabletter som skulle "vara bra vid det här tillståndet". Hon är allt bra söt ibland! Som tack för det lekte jag Housewife och stekte raggmunkar åt oss!
På kvällen var det fest, igen! Tacos och andra mexikanska rätter jag inte kan uttala och än mindre stava till, massa goda drinkar i regnbågens alla färger och skvaller och annat gjorde att även den här kvällen blev riktigt, riktigt rolig!

Tänk vad tråkigt det ska vara att läsa min blogg... Det står ju alltid samma, fest - roligt eller jobba - less!


Helgens citat;
Hörni, fröknarna flytboj! Sen ni började tävlingsbanta tycker jag att ni bara har svällt mer och mer!

Den alltid lika gulliga Linus gav sin syn på min och Lisens bantning...

3 kommentarer:

Lisen Maria sa...

Haha kul att vi har samma rubrik : )

Nina sa...

Haha kul med din fina lögn där ;)
DU är så rolig!
Kramar

Miriam sa...

haha, fyfan va taskig Linus är! ;D