onsdag, december 17, 2008

1 vecka kvar

Om endast en vecka är det julafton. Kan inte riktigt fatta att hösten har gått så fort! Det var ju alldelens nyss jag fyllde år och nu är det snart dags att se Kalle Anka...

Har slagit in en massa julklappar idag så det ser riktigt julaktigt ut under granen just nu. Nästan så man vill leka barn igen och klämma, känna och skaka på alla julklappar för att lista ut vad det finns i dem (inte för att jag inte vet, eftersom jag har varit med och köpt nästan alla) bara för att åter få den där julpirriga känslan man hade när man var barn. Den saknar jag faktiskt. Julen är inte som när man var liten...


http://www.youtube.com/watch?v=L8XNpTxqqp0

2 kommentarer:

Corundum sa...

Tiden går för fort...

Och vem saknar väl inte att vara barn ibland? Som du sa någon gång för ett tag sedan: Minns du hur det var när "tjejbacieller" faktiskt ett reellt problem?

(okej, det där var min formulering, men jag minns inte exakt hur du sa)

Lycka till med julkäslorna, vi ses snart!

Victoria sa...

Ja det där med kill- och tjejbaciller var en härligt tid, fast inte när man var mitt i den. Men som sagt, tiden springer och vi försöker hinna ikapp så gott vi kan :)