tisdag, december 30, 2008

Dagen före

Årets näst sista dag. Känns nästan lite vemodigt för det här året har varit så jäkla bra! Imorgon kommer en sammanfattning av året som gått - det bästa och det sämsta!

Idag ska jag och Emanuel ta oss ut på en riktig långpromenad i kylan. Nej just ja, det är ju ingen kyla. Det är ju en fuckingjävlastockholmsvinter! Jag är så less på plusgrader, halka och slask. Jag vill ha riktigt vinter med minusgrader och snö...
Men först ska jag ska hjälpa Emanuel sätta upp våran nya fina taklampa i vardagsrummet så vi slipper treva oss fram i mörkret. Våra känner vänner brukar klaga på oss eftersom vi bott här i lite drygt 7 månader utan att lyckats få upp en lampa ;) Men vi har faktiskt inte haft någon förens nu!

Efter lampuppsättning och promenad ska jag hämta upp Carro och så ska vi ta oss ut till storheden och inhandla nyårsmaten och drickat. Ska bli sååå roligt att stångas och knuffas med alla andra som också ska inhandla nyårsmaten idag...inte. Hoppas köerna inte räcker tre varv runt stan...

Nej nu är det slut på klagandet. Tack mamma och Roger för vi fick precis den lampan vi önskar oss!

Inga kommentarer: