måndag, december 22, 2008

Sentimentaldag

Det negativa med att bo med sin pojkvän är att om man ska vara ensam hemma, bara i någon timme, blir man som 13 år igen och känner sig fruktansvärt ensam och rastlös! Då är det tur att man har en dator med en massa gamla bilder så man kan drömma sig tillbaka till knasiga fester och helt underbara resor. Om datorn dessutom har fungerande Internet så kan man fördriva många timmar på det viset, precis som när jag var 13. Enda skillnaden var då dem väldigt irriterande modempipen varje gång man skulle in på Internet...


Kommer nån ihåg den här klassfesten? Reunion ett år efter studenten, NV3a!


Fest fixning. Sara fixar min frilla och jag, jag ser väl mest ut som en cirkushäst, fast en glad sådan!

Da gang. Det var tider det...


Favorit i repris! Backmans badkar går tydligen lika bra att festa i som mitt. Remember studentfesten hos mig? Förhoppningsvis inte... ;)

Den var så hääär liten! Emelie beskriver väldigt målande för Jonatan

Diggilo Diggiley Alla tittar på mig där jag går i mina gyllene skor!
Helena och Marlene kan till och med stegen!

Inga kommentarer: