lördag, december 27, 2008

Resumé av julhelgen

Julen är nu över, för detta år i alla fall. Det var en riktigt bra julhelg med en massa (för mycket!) god julmat, träffa släkten och tydligen har jag varit snäll i år för jag fick en massa fina julklappar! På julafton började vi hemma med frukostmys och julklappsutdelning, bara jag och Emanuel.



Så här glad och kär blev jag över mina julklappar som jag fick av Emanuel!




Mamma, Felicia och Roger posar framför julgranen i Råneå.
Felicia visar upp deras söta tomte!



Julklappsöppning kräver koncentration!



Det verkar som om vi alla varit rätt snälla i år, med tanke på julklappsbergen.
I och för sig var de flesta paketen märkta med Felicia så hon måste varit extremt snäll, eller kan det vara en muta?! ;)



När julafton började vara över följde jag med hem till mamma och Roger i persön för ännu mera slappt julmys. Det var riktigt skönt med en lugn kväll med familjen utan en massa stoj och stim utan bara ta det lugnt, umgås och kolla lite tv.

På juldagen var det dags för ännu en julmiddag. Farmor och Farfar kom på besök och även Emanuel. Jag hade bara varit från ett dygn men hann ändå börja sakna han... Sjukt, fast jäkligt mysigt ändå! Hur som helst var även den middagen väldigt god, och trevlig!

Efter middagen är det dags för den årliga juldagstraditionen. Utgång, fast i råneå för en gångs skull! Förfest hemma hos syrran och sen Råneåpuben. Det var en väldigt roligt kväll!


Hemma hos Erika som var en trevlig värdinna och satt i telefonen!


Jag och syrran (fortfarande i telefon ;)), syns likheterna?



Inga kommentarer: