tisdag, december 23, 2008

Dan före dopparedan

Ikväll blir det ännu en myskväll fast denna gång är vi potentiella miljonärer! Det är dags för den årliga uppesittarkvällen och Bingolottospel! Håll tummarna för mig (Y)! Det blir dessutom en komplett myskväll med glögg, pepparkakor, mögelost, nybakade lussebullar, knäck, snickers och vin. Allt hemmagjort (-mögelost -vin)!

Jag har bakat idag igen! Det är verkligen inte likt mig egentligen... Denna gång blev det lussebullar med mandelmassafyllning. Inte illa! Fast i och för sig har jag inte provsmakat ännu så jag ska väl inte säga för mycket ;) Men bara det att jag bakar är mer än de flesta kunnat tro om mig!

Imorgon är det julafton. Dagen kommer börja riktigt bra med lång mysbruch innan vi ska bege oss till respektive familjer. Vi kommer dessutom hinna med lite julklappsbytning innan vi ska sätta oss i bilarna. Jag har börjat bli nervös inför Emanuels julklappar nu. En av dom är ju en riktigt chansning så det är bara till att hålla tummarna för att han också tycker det är en snygg grej, annars blir det till att byta... Den andra saken han ska få borde han i alla fall gilla, annars har han dålig smak ;) haha!

Och vem vet, nästa inlägg kanske skrivs av en riking!

1 kommentar:

Corundum sa...

Om du vinner på Bingolotto så är det du som bjuder på Nyår! :P

/jag.