onsdag, december 17, 2008

Jäklar vad jag kan vara slarvig...

Hittade en räkning idag när jag plockade bland lite papper... Den skulle varit betald i fredags! Ojoj, skynda sig att betala tänkte jag ju då, men då kan jag inte hitta dosan, den som man loggar in med på internetbanken alltså. Jävla skit! Så nu har jag spenderat ett antal timmar med att leta den jävla dosan, utan resultat! Dosan är spårlåst borta. Inte bra.

Som tur är har jag en jäkligt snäll pojkvän som ska betala räkningen åt mig från sin dosa, som konstigt nog aldrig är borta. Fast han är inte överdrivet snäll, jag får minsann ta ut pengar och betala åt honom ;)

Tur jag ahr en pojkvän som är snäll! Fast det kanske är dags för mig att hålla lite ordning på min ekonomi?

1 kommentar:

Corundum sa...

Haha! Att sköta sin ekonomi, det är väl när man ser till att ha både nylonstrumpor, bensin i flyktbilen och gott om ammunition hemma?