tisdag, december 23, 2008

Tjuvstart!

Jag är som ett barn. Jag är så sjukt nyfiken!
Vi fick ett jättestort paket av mamma idag som verkligen gjorde mig nyfiken. Jag kunde inte hålla mig utan tjuvöppnade... fy mig...

MEN, nyfikenheten stillades inte, den blev ännu värre!

Inuti det stora paketet fanns flera småpaket! Hur roligt som helst!
Tack mamma för att du är så underbart påhittig!
Överst i stora paketet låg det dock en jättemysig plyschdress som verkligen inte blir helt fel att mysa i framför tv'n.
Sen kunde jag inte hålla mig utan tjuvöppnade ett av de små paketen... Där fanns det Sanning och Konsekvens - elaka versionen! Men mamma, vet du verkligen vad du köpte åt oss? Jag tror inte det ;) haha!
Emanuel var inte lika förtjust över att jag tjuvöppnar... Men jag blir ju så himla nyfiken! Resten av paketen får nog vänta tills imorgon så jag inte får skäll av han;)

Nu ska jag återvända till tvsoffan för att fortsätta se Bingolottos uppesittarkväll, som tyvärr har invaderats av hela Wahlgrensklanen.



Julen blir mer och mer som när man var liten!

4 kommentarer:

Corundum sa...

Mer och mer som när man var liten? JAG skulle då aldrig tjuvöppna ett paket före julafton, inte nu, inte då jag var liten! Fy på dig, Vic! :P

Jag förstår Emanuel. Fick du mitt paket jag hängde på din dörr, förresten? :)

GOD JUL, vännen! Vi ses snart. :) Kramar! Och kramar till Emanuel också!

/jag.
ordensmakt.blogspot.com

Victoria sa...

Med mer och mer som när man var liten menade jag nyfikenheten, glädjen, spännigen...! Och tjyvöppning är alltid lika roligt :D

Japp det fick, tack så mycket! Ljuset blev riktigt snyggt i vardagsrummet :)

Corundum sa...

Bra att det passade in! Hoppas att jag mindes färgen på era tapeter någorlunda väl. :) Och såg du vilket märke det var? Kul. :P

God jul vännen, hälsa Emanuel!

/jag.
ordensmakt.blogspot.com

Victoria sa...

Yes jag la märke till märket. Det var väldigt passande måste jag säga :)