torsdag, december 11, 2008

Idag är jag inte pigg

Jag är verkligen inte pigg idag, inte det minsta lilla pigg. Är så trött att det minsta lilla som går fel kommer förmodligen få mig att antingen börja gråta eller bli överreagera med att bli arg eller något annat (o)normalt...
Men, det har sina förklaringar.

Igår jobbade jag 07.00-15.00 så jag klev upp kl 06.00, inget konstigt med det. Men, senare på kvällen när vi var hos Jimmy och Linnea så ringde dem från vikariesamordningen och frågade om jag ville jobb natt. Klockan var då 21.13 så det var ju inte precis så att jag skulle hinna vila något innan. Eftersom jag inte jobbat alltför mycket på sista tiden var det inte riktigt så att jag tackade nej...

Det blev alltså att vara vaken från kl 06.00 till 07.30 då jag äntligen fick lägga mig och sova. Men fick jag sova ut idag då? Nej, för då var jag tvungen att fara till skolan kl 12.30 eftersom jag började en ny kurs och man får inte missa kursstarter.

Sen kl 06.00 igår har jag alltså legat i sängen 4 timmar, dock inte sovit lika mycket...

Så här känner jag mig:

Inga kommentarer: