tisdag, november 25, 2008

Aj!

Var och plockade ögonbrynen idag på MakeUp Store. Vet inte riktigt vad kärringen höll på med men det gjorde så jäkla ont så jag höll på att ge upp! Hon lyckades segdra ut varje hårstrå så att jag verkligen skulle känna att håren lossnade, eller nånting... Dessutom stod och och surrade i ett med sina kollegor! Jag fick verkligen ångra att jag skröt på dom idag på jobbet... Ont gjorde det , fast som tur var blev det riktigt fint också.
Vill man vara fin får man lida pin passar sällan bätre än idag.

2 kommentarer:

Corundum sa...

Det är väl en sak om man är dålig, men att stå och prata med sina kollegor är direkt oproffsigt!

/Corundum
ordensmakt.blogspot.com

Victoria sa...

Ja det håller jag med om. Sen att jobbet i slutändan blev väldigt bra, men att sättet hon gjorde det på..!