onsdag, november 05, 2008

Obama for president (and Victoria for bed)!

Barack Obama vann och jäklar vad han vann! Det var som inget snack om saken, McCain är för gammalmodig och trångsynt och USA verkar ha insett att de har fått nog av inskränkta gamla gubbar. Tur är väl det.

Nu ska jag därimot gå och sova, natten på jobbet var ingen höjdare om man säger så... Tror alla tanterna gaddade ihop sig för att larma så mycket som möjligt! Från kl 03 i natt var telefonen inte ens tyst i fem minuter i sträck...
sova sova sova

Godnatt och sov gott!

3 kommentarer:

Corundum sa...

Haha... Du ska se att det var på grund av valet som gamlingarna var oroliga. :P

Och Obama vann visserligen tydligt, men sett till antal röster (personer, inte elektorer) så blev ställningen bara 51% mot McCains 48%. Fascinerande system...

Ha de!
/jag.
ordensmakt.blogspot.com

Anonym sa...

Här går du o skaffar en blogg utan att meddela mig!!!

Corundum sa...

Helena: Se till att läsa min blogg så hade du fått reda på det. ;)

Kom just på att det låter lite oanständigt med "Victoria for bed"... :P

/jag.
ordensmakt.blogspot.com