torsdag, november 06, 2008

Det känns idag!

Jäklar vilken träningsvärk jag har idag! Det märks verkligen att det var länge sen jag så här aktiv fysiskt sett... Trodde dessutom att jag hade lyckats glömma mitt två-veckors kort på Helix, hade ju faktiskt inte varit alltför olikt mig... Hann jaga upp mig alldelens för mycket över vilket slöseri med gratis-erbjudande och chans till ett nytt liv (som det så klyschigt heter;)) innan jag kom på att jag kanske skulle leta i träningsväskan och inte bara i jackfickan... Eftersom jag sätter ungefär allt i mina jackfickor tog jag förgivet att träningskortet var borttappat eftersom det inte låg där, för det måste ju vara stört omöjligt att det ligger på ett vettigt ställe?! Som tur är är nu i alla fall den lilla papperslappen i säkert förvar, någonstans i hallen...
Mitt nya liv kan fortsätta med stormsteg mot Beach 2019!

Vi har länge varit på jakt efter en lite större säng så vi slipper halvt kriga på nätterna om täcke, kuddar och madrassutrymme. Idag kom vi ett steg närmare! Vi har inhandlat en sängram och gavel som är skitsnygg! Om jag har tur så hinner, och orkar, vi fara och köpa säng imorgon och då är det bara levernstiden som avgör hur länge till vi ska slåss nattetid. Det låter faktiskt allvarligare än det är. Emanuel är för det mesta väldigt snäll även när han sover, det är nog värre med mig ;)

Har förresten snyggat till bloggen lite, vad tycks?

1 kommentar:

Corundum sa...

Grymt mycket snyggare blogg!

Lycka till med sängar och träning!

/jag.
ordensmakt.blogspot.com