måndag, november 03, 2008

Härmapa

Alla andra gör det, eller åtminstone provat... Jag måste erkänna att jag följer strömmen, faller för grupptrycket eller vad man nu vill säga. Jag ska börja blogga!

Jag hade tänkt börja någon dag då jag faktiskt har något intressant att säga, men det har jag inte. eftersom mitt liv är ungefär lika glamoröst som en krokodils så kan jag bara prata om helgen i Kåbban (som det i och för säg inte var något fel på, den var lugn och skön).

Dagens I-landsproblem
"Neeej, jag kan inte göra den smajlisen, jag har nyss installerat om datorn!"

Förresten, tack Emanuel för att du inte tycker jag är störd och dum i huvudet (eller du visar det i alla fall inte;))när jag blir så där grinig, tjurig och ledsen som bara jag kan bli!

1 kommentar:

Corundum sa...

Glamoröst som en krokodils liv? Du menar att du ligger på stranden hela dagarna, bara käkar fint kött och solar? ;)

Hoppas det är ok att jag länkar till dig i mitt senaste blogginlägg förresten.

/Corundum
ordensmakt.blogspot.com (just uppdaterad!)