fredag, november 14, 2008

Motivation som tryter

Usch. Jag behöver ny motivation. Jag har lessnatgymmet och de få pass som är roliga ligger på fel tider och dagar... Gymmet är ju bra träningen och allt det där, blaha blaha, jag vet. Men det är tråkigt! I alla fall i längden. Första gångerna går bra men nu... Hojja! Jag saknar Inpuls! Men mitt kort på Helex (har insett först nu att det heter Helex, inte Helix) går ut den 19e så tills dess borde jag ju kunna stå ut.

Att träningsmotivationen ligger på botten kan även bero på att jag har en förkylning i kroppen som jag tror är på väg att slå ut, och att det jag helst av allt skulle göra idag vore gå på stan, mysa på nåt skönt café och sen gå ut och dansa natten lång... Får se vad kvällen bjuder på :)

Nu blir det i alla fall gymmet...

Inga kommentarer: