onsdag, november 12, 2008

Ett försök till ledighet

Idag lyckades jag slå av väckarklockan i sömnen så istället för att vakna kvar över 12, som är ganska lagomt när man jobbat natt, så vaknade jag av att Emanuel kom hem kl 2. Inte bra alls. Nu blir det nog inte så lätt att somna ikväll... Och jag borde verkligen sova i tid för jag ska upp till skolan för en gångs skull. Handledning börjar jag läsa imorgon, kan faktiskt vara rätt intressant tror jag. Så nu ska jag lära mig hur man manipulerar andra och tar över världen! Haha!

Nåja, skönt att få vara ledig ett par dagar och få vara vaken dagtid så man hinner se dagsljuset i alla fall litegrann! Eller ledig och ledig, en förmiddag skola men det räknar ajg inte riktigt. Fast jag ska inte säga för mycket, då ringer dom jävlarna ;)

Var och tränade idag när jag väl hade lyckats ta mig upp ur sängen. Vet inte vad som hände men jag började må illa och blev helt yr. Tror nog det kan bero på att jag sovit väldigt dåligt senaste dagarna och ätit konstigt och på väldigt udda tider. Hoppas i alla fall det beror på det... Förutom illamåendet och yrsel så har jag fått mer ont i ryggen igen. Mest troligen beror det på att jag börjat träna hårdare än vanligt (läs: börja tränat överhuvudtaget) och att jag var hos kiropraktikern och fick en kota att lossna rätt ordentligt (inte lossna helt och hållet, men ni förstår nog...)

Nu blir det i alla fall lax och ugnstekta grönsaker till middag! Mums!

1 kommentar:

Corundum sa...

Var försiktig med dig, vännen!

Du jobbar på bra med träningen, måste jag säga. Jag är impregnerad. :)

/jag.
ordensmakt.blogspot.com (uppdaterad ikv!)