måndag, november 10, 2008

Ledig dag = plugg

Det regnar idag också. Kul. Jag blir så less på slasket! Inte ens i södra delarna av sverige är det så här, där får de ju i alla fall snö istället för regn!

Någonting som är bra att jag är ledig ett par dagar nu. Skönt att få sova ut litegrann. Egentligen är jag ledig hela veckan men förhoppningsvis ramlar det inte lite jobb under de närmaste dagarna...

Nu borde jag verkligen ta tag i mitt skolarbete. Ligger en hel vecka efter med inlämningsuppgifterna... Men de är så fruktansvärt tråkiga! Tur att de går rätt fort att göra bara man börjar...

Just det, det var det där med att börja... Har suttit en timme vid datorn nu och inte ens lyckats skriva det här inlägget färdigt, ännu mindre börjat med skoljobb. Tänk vad man kan slösa bort tid på diverse bloggläsning, prat på msn osv...
Nu ska jag ta mig i kragen och börja! På riktigt.

3 kommentarer:

Corundum sa...

Men du får en hel del gjort när du gör det du inte borde göra också... Din nya design på bloggen är verkligen jättesnygg! Om det nu inte är en färdig mall, i såna fall får väl alla creds gå till Blogspot. :P

Victoria sa...

Det är inte en färdig mall. All cred till mig tack ;)

Corundum sa...

*applåder* :)