onsdag, november 05, 2008

Nytt liv på G

Jag har varit och tränat idag! Det trodde man inte om mig ;) Jag får som träningsryck ibland. Det är jättekul i ungefär en månad men sen blir jag less... Nu ska det därimot inte bli så, har jag bestämt. Nu ska jag använda mina två veckor på Helix (nyinflyttad-erbjudande) och verkligen ta vara på tiden där. Sen ska jag använda mina träningsbiljetter på Nautilus (tack mamma) och därefter två veckor på Inpuls (nyinflyttad-erbjudande). När jag då tränat de fem veckorna blir det nog att köpa gymkort, bara jag kan bestämma mig för vilket gym. Det blir som värsta "vilket-gym-är-bäst-i-luleå-tävling"! Just nu leder Inpuls men det kan vara för att jag bara hunnit vara på Helix en enda gång och bara simmat på Nautilus och jag måste ju de andra gymmen en chans iaf....

Efter träningen blev dock mitt nyttiga liv inte lika nyttigt längre. Middagen blev på MAX... Men man kan faktist äta hyfsat nyttigt där också, bara man undviker pommes fritesen med typ 90% fett...

Nu fortsätter det nyttiga livet med fika hos Linnes brorsa...

Men jag ska försöka hålla i mitt nyttiga liv, man mår ju faktist mycket bättre då. Skulle behöva en träningskompis, någon som känner sig sugen?

1 kommentar:

Corundum sa...

Sorry, min ekonomi skulle inte hålla för det... Men lycka till! Blir nog bra. :)

/jag.
ordensmakt.blogspot.com