lördag, november 15, 2008

Igår var roligt!

Det blev utgång för oss igår. Efter lite sangria och öl och sing a long och idol var vi redo att inta dansgolvet. Först ¨tänkte vi möta upp JimmyThe Bishops Arms men jag fick inte komma in! De har 23 som åldersgräns och håller tydligen stenhårt på den. Vi drog till Olivers istället, som i och för sig också har 23 men där brukar det inte vara några problem. Men jag höll på att bli stoppad där också! De var inte min kväll igår... Vakten var i alla fall schysst och släppte in mig eftersom jag kom med Emanuel. Därefter tillbringade jag större delen av kvällen på golvet! Riktigt roligt var det att dansa, det är så en fredagskväll ska spenderas! Kvällen avslutades på MAX, var annars? Där åt jag nog för resten av månaden skulle jag tro ;)

Nu blir det fara till Älvsbyn, närmare bestämt Tväråsel, för middag hos Emanuels brorsa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så ni var oxå ut igår :)
Vi hamnade på magma o det var inget ställe för oss, bara gamligar där :/ Hoppas ni hade kul :) Kram

Victoria sa...

Yes det var vi. Ni skulle gått på Oliver's, där är det alltid bra! Hade ni roligt trots gamlingarna då?

Anonym sa...

Nja inte så skoj, men de funkade ;P Hör av er när ni ska ut nästa gång, så kanske vi kan hänka på :) Men säg gärna lite i förväg så vi kan skaffa barnvakt! :)